Ny produktspecialist til sundhedsvæsenet

14-12-2018

Puls Danmark kan med stor fornøjelse præsentere en ny produktspecialist, som skal varetage salget af forbrugsartikler til sundhedsvæsenet.
Gitte Svenningsen er det nye ansigt som skal repræsentere Puls Danmark, når hun skal vejlede landets mange sygehuse, i fbm. valg af forbrugsartikler for bedre optimering af den daglige drift.

Med Gittes mange års erfaring fra både den offentlige og private sektor, har hun stor erfaring med salg og vejledning inden for flere områder i sundhedssektoren.
Gitte bor til dagligt i Tilst, hvor hendes to sønner på henholdsvis 23 og 26 år, er fløjet fra reden. Oprindeligt er hun fra Hinnerup og uddannet på kontor, hvor hun varetog internt salg i DanPleje (nu OneMed). Hendes viden inden for sundhed og pleje kommer af erfaring fra tidligere jobs, med bl.a. Roche, Novo Nordisk og Fresenius Kabi på CV’et.

Gitte var i Roche i seks år, hvor hun var kørende sælger for både private kunder og det offentlige. Hun tog dog også på hjemmebesøg, da det oftest var tryggest for patienten. Her solgte og vejledte hun i software og brugen af forskelligt diabetesudstyr.
Hun har været i fast vikariat som produktspecialist, ved både Novo Nordisk og Teva Danmark, begge steder med salg af produkter og undervisning af læger, sygeplejersker og apoteker.
Sidste stop inden springet til Puls Danmark var Fresenius Kabi, hvor hun solgte ernæring til apoteker.

1. januar 2019 starter Gitte som produktspecialist hos Puls Danmark A/S, som produktspecialist med primær fokus på landets hospitaler. Gitte vil få en bred vifte af produkter, som henvender sig til intensiv, anæstesi, operations og medicinske afdelinger. Produkterne er fra førende producenter og udvalgt på baggrund af kvalitet og design. Især vil vores sikkerhedsprodukter inden for sprøjter og kanyler blive en stor del af Gittes ansvarsområde. Gitte glæder sig over det nye job, og er ikke i tvivl om, hvorfor hun søgte stillingen ved Puls Danmark: 

»Jeg vil tilbage til sundhedsvæsenet, der er både mere autoritet ved at være der og man får tættere relationer. Det med at skulle hurtigt ind i en butik, og lige så hurtigt ud igen, er bare ikke mig. Jeg vil ud og have mulighed for at undervise og vejlede kunderne igen.«

Gitte var ikke i tvivl om at hun ville have jobbet og fortsætter:

»Puls Danmark havde nogle gode værdier i stillingsopslaget, som jeg kan se mig selv i: Det er kunden og patienten der er i fokus, og det er vigtigt for mig. At være udekørende til hele landet gør, at man virker mere troværdig; at det ikke kun er noget man bruger i f.eks. Midtjylland – men også på Sjælland og Syddanmark.«

Puls Danmarks kundegruppe er ikke fremmed for Gitte, og hun har stor ekspertise i at yde en god kundeservice – som er en kerneværdi, for at kunne vejlede og undervise kunder og patienter på bedste vis.

Tags: